Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här


( Risk för att bilderna kan ha blivit lite breda eftersom jag ännu inte bemästrat mina kunskaper i förminskning i paint )

Hääy folket !

Sitter min systers säng och lyssnar på Melissa Horn och Lars Winnerbäck . En geting har för tillfället övertagit mitt rum, och jag har redan vaknat av ett getingbett en gång den här sommaren, och jag planerar inte för en repris, så jag fick helt enkelt byta rum .

Jag ska börja blogga mer, uppdaterning har varit kass på sistone. Men jag åker till mitt land igen på torsdag och då tar jag med mitt bredband och ger er inlägg varje minut . Känns som att jag avlagt detta löfte förut ..

Nu ska jag banne mig se till att få lite sömn ! PUSS .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0